Etsin Ida Rauman palkitussa kirjassa aminttua Jarkko Laineen runoa, jossa sanotaan: "Nyt avatun kirjekuoren nurjalla puoella elämän ja kuoleman ohjeet"…

Kysytty

Etsin Ida Rauman palkitussa kirjassa aminttua Jarkko Laineen runoa, jossa sanotaan: "Nyt avatun kirjekuoren nurjalla puoella elämän ja kuoleman ohjeet"

postileimapulellaTurun vesilaitos

Vastaus

Vastattu

Siteerattu Jarkko Laineen runo on Jag är väl inte en ängel kokoelmasta Jumala saalistaa öisin (Otava, 2005).