Etsin Hugo Simbergin yhden teoksen nimeä. Nimi on joko "Vanhus ja lapsi", "Vanhus ja poika" tai "Vanhus ja meri". Veikkaisin jompaa kumpaa kahdesta…

Kysytty

Etsin Hugo Simbergin yhden teoksen nimeä. Nimi on joko "Vanhus ja lapsi", "Vanhus ja poika" tai "Vanhus ja meri". Veikkaisin jompaa kumpaa kahdesta ensimmäisestä vaihtoehdosta. Tieto olisi erittäin tärkeä saada mahdollisimman nopeasti. Kiitos jo näin etukäteen :)

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Internetistä löytyy "Hugo Simberg -sivut", joilla on lueteltu kaikki Simbergin työt. En löytänyt sieltä yhtään teosta, jonka nimi olisi jokin arvelemistasi, mutta kyllä löydät hakemasi teoksen sieltä varmasti, koska nimet toimivat myös linkkeinä maalauksiin.
Sivujen osoite on:
http://www.fng.fi/fng/html4/se/art/collecti/people/h2/hsimberg/

0 ääntä

Kommentit

anteeksi että vastaan kymmenen vuotta myöhässä mutta vastaus on vanhus ja lapsi.