Etsin Helka Hynnisen tekemän laulun sanoja ja nuotteja, jonka hän teki tyttärensä häihin. Olen kuullut sen esitettävän eräissä häissä.

Kysytty

Etsin Helka Hynnisen tekemän laulun sanoja ja nuotteja, jonka hän teki tyttärensä häihin. Olen kuullut sen esitettävän eräissä häissä.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä lienee valssi, jonka nimi on Tyttären valssi (säveltänyt Toivo Orasmaa ja sanoittanut Helka Hynninen). Alkusanat : "Morsiusvalssi soi sulle nyt näin, kun luotani lähdet, mä ikävään jäin..."

Kyseisen kappaleen sanat ja sävel löytyvät Oulun kaupunginkirjasto- maakuntakirjaston musiikkiosastolla ainakin seuraavista nuottijulkaisuista:
* Kultaa ja hopeaa : 21 kauneinta häävalssia
* Vanhaan malliin 8.
* Vanhaan malliin 3.

8 ääntä

Kommentit

Hei. Etsin sanoja ja nuotteja Helka Hynnisen esittämään Sylin täydeltä onnea sekä
Jaska Mäkysen esittämään Sinulle syntymäpäivänäsi -lauluun

Hei. Etsin sanoja ja nuotteja Helka Hynnisen esittämään Sylin täydeltä onnea sekä
Jaska Mäkysen esittämään Sinulle syntymäpäivänäsi -lauluun