Etsin heikki Turusen novellia.Päähenkilö muistaakseni pullakuski.Lihottaa tyttöystävän mieleisekseen.ajavat lopussa kolarin

Kysytty

Etsin heikki Turusen novellia.Päähenkilö muistaakseni pullakuski.Lihottaa tyttöystävän mieleisekseen.ajavat lopussa kolarin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti en Turusen niukasta novellituotannosta tällaista tarinaa löytänyt. Lähimmäs osuu Hämärätunnin tarinoita -kokoelman novelli Oiva, joka päättyy maitokuski Peiposen Hemmin ja novellin nimihenkilön kohtalokkaaseen törmäykseen. Kenenkään tyttöystävää ei tässä tarinassa kuitenkaan lihoteta - asemapäällikön sikaa kyllä.