Etsin FST5:n ohjelmaa nimeltään Sköna människor jaksoa, jossa haaastatellaan Column MacOireachtaigh -nimistä muusikkoa. FST5 ilmoitti, että ohjelma on…

Kysytty

Hei, etsin FST5:n ohjelmaa nimeltään Sköna människor jaksoa, jossa haaastatellaan Column MacOireachtaigh -nimistä muusikkoa. FST5 ilmoitti, että ohjelma on lainattavissa kirjastosta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

FST5: n sivuilla oli tieto, että Calle Lindholmin vetämästä ohjelmasta Sköna människor ei ole puoleen vuoteen tulossa lisää. Nythän kysymys on vanhasta ohjelmasta, jota ei valitettavasti ole nähtävissä enää Arenan-sivullakaan. Helmet-kirjastojen tietokannassa ei ohjelmaa ole. Ehkä voisi sähköpostitse vielä tiedustella FST5:stä, etusivulla on yläpalkissa KONTAKTA OSS tästä voi kysyä lisää tietoa.

http://svenska.yle.fi/fst5/index.php