Etsin erästä Valittujen Palojen numeroa, mahdollisesti 80-90-lukujen taitteesta, jossa kuukauden kirja kertoi sotavangiksi jääneestä amerikkalaisesta miehestä…

Kysytty

Etsin erästä Valittujen Palojen numeroa, mahdollisesti 80-90-lukujen taitteesta, jossa kuukauden kirja kertoi sotavangiksi jääneestä amerikkalaisesta miehestä. Muistaakseni kirjan nimi oli Pelon tuolla puolen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pelon tuolla puolen oli ilmeisesti Valittujen Palojen kuukauden kirja numerossa 3/1990.