Etsin erästä kappaletta joka soi usein radiosta 1970-luvun alussa. Se oli jatsahtava kappale josta muistan vain Scat-laulu osuuden joka toistui paljon, siinä…

Kysytty

Etsin erästä kappaletta joka soi usein radiosta 1970-luvun alussa. Se oli jatsahtava kappale josta muistan vain Scat-laulu osuuden joka toistui paljon, siinä laulettiin "Pii paa pipaapaa, piipaapipaapei". kappale kuului usein ja jäi mieleen juuri sen "Piippailun" takia. Se muistutti jotain lasten laulua.Olisi kiva tietää kuka oli esittäjä ja mikä laulu oli.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseessä on varmaankin Paul McCartneyn johtaman Wings-yhtyeen kappale Bip Bop. Laulu julkaistiin yhtyeen ensialbumilla Wild Life vuonna 1971.

Albumin tiedot Discogs-tietokannassa

2 ääntä

Kommentit

Se oli juuri tämä kappale! Kiitokset!