Etsin edesmenneen laulunopettajani Martti Gröndahlin levytystä Unto Monosen sävellyksestä Ylpeä sydän. Onko sitä missään olemassa?

Kysytty

Hei! Etsin edesmenneen laulunopettajani Martti Gröndahlin levytystä Unto Monosen sävellyksestä Ylpeä sydän. Onko sitä missään olemassa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tuota Martti Gröndalin levytystä ei löydy Suomen kansallisdiskgrafiasta eikä sitä löytynyt kirjastojen kokoelmista. Sen sijaan kansalliskirjaston äänitekokoelmista löytyy äänite Vauhdikas 50-luku, jossa on muita Gröndahlin laulamia 1950-luvun iskelmiä. Äänite on tehty yhdessä Esko Rahkosen kanssa ja alkuperäinen levytys on vuodelta 1975. Kansalliskirjaston kokoelmissa on kasetti. Valitettavasti Kansalliskirjasto ei lainaa aineistoaan.

0 ääntä

Kommentit

Ylpeä sydän on Areenassa, Sekahaku-ohjelma päivämäärällä 27.8.2022.

-Ville :)