Otsikko
Etsin dekkareita afrikkalaisesta naisetsivästä Mme..., kirjailija muistaakseni hollantilainen, melko tuore sarja.

Kysytty

Etsin dekkareita afrikkalaisesta naisetsivästä Mme..., kirjailija muistaakseni hollantilainen, melko tuore sarja.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Tarkoittanette Alexander McCall Smithin sarjaa Mma Ramotswe tutkii. Kirjat sijoittuvat Botswanaan ja niistä on suomenettu neljä: Naisten etsivätoimisto nro 1 (2003), Siveysoppia kauniille tytöille (2004), Kirahvin kyyneleet (2004) ja Kalaharin konekirjoituskoulu miehille (2005). Kirjojen saatavuuden voitte tarkistaa täältä oman kirjastosi tietokannasta, https://www.helmet.fi/