Etsin CD:tä, jolla olisi meren aaltojen loisketta ja pauhunaa sekä mahdollisesti tuulta. Olisiko teillä ehdotuksia?

Kysytty

Etsin CD:tä, jolla olisi meren aaltojen loisketta ja pauhunaa sekä mahdollisesti tuulta. Olisiko teillä ehdotuksia?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kokeile seuraavn nimisiä ja lainaa/varaa lähikirjastosta tai selaa ja varaa HelMetistä:
1 Ocean's Relaxing Surf CD-LEVY p1998
2 Sound effects. Vol. 4 CD-LEVY 1995
3 Le Chant des vagues = The Song of the waves / enregistrements: Jean-Luc Hérelle CD-LEVY p1994
4 Bainbridge living sound effects library. Volume 2 / produced by: Robert Mack CD-LEVY p1993
5 The complete sound effects library. 4 CD-LEVY 1992
6 Sound library: Water, Wind, Fire, Earth / Enregistrements digitaux et realisation: Jean-Paul Bataill CD-LEVY c1991
7 Sound library = Sonotheque = Sonoteca / conception et realisation Denis Mercier CD-LEVY c1989
8 Sound library / conception et realisation Denis Mercier CD-LEVY 1989
9 Sound effects. 2= Geluiden = Bruitages = Geräusche / concept: X. Pelgrims, J.H. Vatter ; compilation