Etsin CD äänitettä Keho ja mieli liikkeelle-hengityksen ja rentoutumisen kautta tasapainoon. Tekijä on Risto Ranta.

Kysytty

Etsin CD äänitettä Keho ja mieli liikkeelle-hengityksen ja rentoutumisen kautta tasapainoon. Tekijä on Risto Ranta.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sain yhteyden Risto Rantaan Topos ry:n kautta, joka on julkaissut hänen rentoutumislevyjään. Hän kertoi, että häneltä ei ole julkaistu tuon nimistä levyä. Yhteystiedot: http://www.topos.fi/

Etsin tietoja myös äänitteen nimellä, mutta en löytänyt mitään. Etsin Fennicasta, josta löytyy tiedot suomalaisesta julkaisutuotannosta, Frank-monihausta josta löytyy tiedot lähes kaikkien avointen suomalaisten kirjastojen aineistosta, Kansallisen ja Akateemisen kirjakaupan nettisivulta sekä googlesta.

Risto Rannan rentoutumislevyjä löytyy kuitenkin Vaski-kirjastojen kokoelmista.