Etsin asunto osakeyhtiön hallituksen toimintaa, isännöitsijän ja hallitusten jäsenten vastuita koskevaa, mahdollisimman tuoretta teosta. Saisi mielellään olla…

Kysytty

Etsin asunto osakeyhtiön hallituksen toimintaa, isännöitsijän ja
hallitusten jäsenten vastuita koskevaa, mahdollisimman tuoretta teosta.
Saisi mielellään olla kansan kielinen.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Hakemalla pääkaupunkiseudun aineistotietokannasta http://www.helmet.fi sanoilla 'asunto-osakeyhtiöt' ja 'isännöisijät' löytyvät esim. teokset:
- Arjasmaa: Toimiva hallitus. Asunto-osakeyhtiön hallituksen toiminta, tehtävät ja vastuu. Kiinteistöalan kustannus 2002.
- Asunto-osakeyhtiön isännöintitehtäväluettelo. Kiinteistöalan kustannus 2002.
- Ingman: Tehokas isännöitsijä. Kiinteistöalan kustannus 2002.

Kirjojen saatavuustiedot löytyvät myös tietokannasta.