Etsin Anja Porion runoa kokonaisuudessaan, sen alku on "Lapseni, pieneni, punaposkimarjani, syliini nukahdit linnunpoikani."

Kysytty

Etsin Anja Porion runoa kokonaisuudessaan, sen alku on
"Lapseni, pieneni, punaposkimarjani,
syliini nukahdit linnunpoikani."

Vastaus

Vastattu

Runo löytyy Anja Porion kirjasta Kuuntelen sydämeni ääntä - valitut runot vuosilta 1979-1996 sivulta 190.

Teos löytyy myös monista Latu-kirjastoista esim. Hollolan pääkirjastosta. Lastu.finna.fi