Etsin Amerikan historiasta kertovaa kirjaa, joka antaisi yleiskuvan Pohjois-Amerikan mantereesta eikä olisi liian yksityiskohtainen (paljon vuosilukuja ja…

Kysytty

Etsin Amerikan historiasta kertovaa kirjaa, joka antaisi yleiskuvan Pohjois-Amerikan mantereesta eikä olisi liian yksityiskohtainen (paljon vuosilukuja ja nimiä). Voitteko suositella jotain tuoretta alan kirjaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Moniosaisessa teoksessa: Maailma tänään, joka kuuluu sarjaan; Tieteen kuvalehden
hakuteos, on kuvattu eri maiden historiaa ja luontoa. Osissa 1, 2 ja 3 on kerrottu Pohjois-Amerikan mantereesta. Osoitteesta: www.libplussa.fi/ voit käydä katsomassa missä Helsingin kirjastossa, kirjat ovat saatavissa.