Etsin äänilevyä jossa esiintyvät Laurindo Almeida & Modern Jazz Quartet. Tiedän, että äänitys on olemassa ainakin LP-levynä. Olisin kiitollinen jos saisin…

Kysytty

Etsin äänilevyä jossa esiintyvät Laurindo Almeida & Modern Jazz Quartet.
Tiedän, että äänitys on olemassa ainakin LP-levynä. Olisin kiitollinen jos saisin tiedon levystä, kuka on sen äänittänyt, mikä on levyn numero ja mistä sen voisi hankkia.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Pääkaupunkiseudun kokoelmarekisteristä löytyy vinyylilevy The Modern Jazz Quartet with Laurindo Almeida vuodelta 1964. Se on lainattavissa Töölön kirjaston musiikkiosastolta. Voit soittaa Töölöön (puh. 09-310 85 725) ja tiedustella lähemmin.