Etsin äänikaseti + kirja, alkeita Kreikan kieleln opiskeluun . Löytyisikö jostain keskustan kirjastosta?

Kysytty

Etsin äänikaseti + kirja, alkeita Kreikan kieleln opiskeluun
. Löytyisikö jostain keskustan kirjastosta?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kreikan kielen kielikursseja voi etsiä pääkaupunkiseudun yleisten kirjastojen HelMet-tietokannasta osoitteessa www.helmet.fi. Hakutavaksi kannattaa valita Sanahaku ja kirjoittaa hakusanoiksi ’kreikan kieli kielikurssit’. Hakua voi rajata Aineisto-otsikon alla olevasta pudotusvalikosta aineistotyypin mukaan, esim. c-kasetit tai cd-levyt. Kun haku rajataan c-kaseteiksi saadaan tulokseksi 19 kielikurssipakkausta, joissa on mukana sekä yksi tai useampi kasetti että yksi tai useampi kirja. Suomenkielisiä kielikursseja ovat esim. Kalimera ellada 2: nykykreikan jatkokurssi, Kreikkaa matkailijoille ja Kreikan kielikurssi: Jatkokurssi. Lisäksi on pelkästään kreikankielisiä kielikursseja sekä kielikursseja, joissa opetuskieli on englanti. Kunkin kielikurssipaketin alleviivattua nimeä hiirellä klikkaamalla saa näkyviin saatavuustiedot eli listan kirjastoista, joissa kyseistä pakettia on ja tiedon siitä, onko se hyllyssä vai lainassa.