Etsin 50-luvun kisälli/kisällitärlaulua, joka käsittelee lehdistöä. Sanoissa on ainakin kohta: Aamulehti, Uusimaa, Kauppalehti, Karjala, ei ole lehteä…

Kysytty

Hei, etsin 50-luvun kisälli/kisällitärlaulua, joka käsittelee lehdistöä. Sanoissa on ainakin kohta: Aamulehti, Uusimaa, Kauppalehti, Karjala, ei ole lehteä mustempaa. Aamulehti lehdistä on mustista mustin, aapinen nuorille kokoomuksen.

Sävel on laulusta Kauan on kärsitty vilua ja nälkää Balkanin vuorilla taistellessa.

Vastaus

Vastattu

Ikävä kyllä emme löytäneet kysymääsi laulua. Sitä selviteltiin mm. Työväenliikkeen kirjastossa, mutta sieltäkään vastausta ei löytynyt.