Etsi Toggle navigation Valikko Aihealueet Keskustelu24 Viihde ja kulttuuri Musiikki Pop mamban kappaleen nimi? mamban kappaleen nimi? Sydänsuruja 13.6…

Kysytty

Etsi
Toggle navigation Valikko

Aihealueet
Keskustelu24 Viihde ja kulttuuri Musiikki Pop mamban kappaleen nimi?
mamban kappaleen nimi?
Sydänsuruja

Hei, muistaako kukaan sellasta kappaletta Mambalta (aiempaa tuotantoa) joka meni jotenkin näin:
"en muista koska kaikki muuttui helvetiksi mutta juuri siksi, häivyin viikoksi, ja tulin takaisin kertomaan
etten minä toivonut tällaista, olin ajatellut jotain aivan muuta, mut nyt saa riittää, en kestä enempää en edes rakasta sinua enää..."
En muista mikä levy oli kyseessä, mutta aikaa biisistä on nyt ainakin 10 ellei peräti 15 vuotta. Jos osaatte auttaa, ihanaa! Kiitos!
IlmiannaJaa
Vastaa alkuperäiseen viestiin
mamban kappaleen nimi?

Hei, muistaako kukaan sellasta kappaletta Mambalta (aiempaa tuotantoa) joka meni jotenkin näin:
"en muista koska kaikki muuttui helvetiksi mutta juuri siksi, häivyin viikoksi, ja tulin takaisin kertomaan
etten minä toivonut tällaista, olin ajatellut jotain aivan muuta, mut nyt saa riittää, en kestä enempää en edes rakasta sinua enää..."
En muista mikä levy oli kyseessä, mutta aikaa biisistä on nyt ainakin 20 ellei peräti 25 vuotta. Jos osaatte auttaa, ihanaa! Kiitos!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kappale on nimeltään Hyvästi ja se on Mamban levyltä Syksy (1987). Sen on säveltänyt ja sanoittanut Tero Vaara.