Etsi lastenkirjaa, jonka sain syntymäpäivälahjaksi v. 1965. Siinä kerrotaan kolmesta pienestä meripojasta, jotka mm. soutavat jollalla saareen ...

Kysytty

Etsi lastenkirjaa, jonka sain syntymäpäivälahjaksi v. 1965. Siinä kerrotaan kolmesta pienestä meripojasta, jotka mm. soutavat jollalla saareen ...

Vastaus

Vastattu

Kaipaamasi teos saattaa olla Pentti Pajan Myrskylokki: Kertomus pojista ja veneistä. Toinen vaihtoehto on Kaija Pakkasen Kapteeni Mikko, ohoi!, jonka ilmestymisvuosi

tosin on 1966.