Espoossa varatut kirjat haetaan uudella systeemillä. Onko todella jokaiseen kirjaan ujutettu numerolappu? Vai ymmärsinkö oikein? Aikamoista paperin tuhlaamista…

Kysytty

Espoossa varatut kirjat haetaan uudella systeemillä. Onko todella jokaiseen kirjaan ujutettu numerolappu? Vai ymmärsinkö oikein? Aikamoista paperin tuhlaamista jos näin todella on! Helsingissähän yhden numeron alta etsitään kirjailijan nimellä oma varattu kirja, ja se on todella simppeliä.

Vastaus

Vastattu

Kyllä, olemme siirtyneet uuteen varaustennouto systeemiin. Siinä jokaiseen kirjaan lisätään paperilappu, jossa on päivittäin vaihtuva kirjain ja käsittelyjärjestyksessä etenevä numero.

Totta, että järjestelmä kuluttaa paperia. Paperinsäästössä Helsinki on selvästi edellä Espoota.

Voit lähettää meille virallista palautetta asiasta joko koko Helmet kirjastolle tai vain Espoolle. https://www.helmet.fi/fi-FI/Palaute(3938)