Espoon Ison omenan kirjaston laserleikkuri on rikki. Missä muualla olisi tuollainen käytettävissä?

Kysytty

Hei,

Espoon Ison omenan kirjaston laserleikkuri on rikki.
Missä muualla olisi tuollainen käytettävissä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Muissa Espoon kirjastoissa ei ole laserleikkuria. Helsingin Oodi-kirjastossa tällainen on:

https://www.helmet.fi/fi-FI/Kirjastot_ja_palvelut/Keskustakirjasto_Oodi/Kaupunkiverstas/Oodin_toinen_kerros_on_tekemisen_tila(176795)

0 ääntä

Kommentit

Hei, onko Espoossa missään laserleikkuria? Oodi on kovin varattu...