Espanjalaisen El País -päivälehden verkkoversio muuttuu piakkoin maksulliseksi. Voiko sitä lukea tästä huolimatta jatkossakin HelMet-kirjastojen…

Kysytty

Hei!
Espanjalaisen El País -päivälehden verkkoversio muuttuu piakkoin maksulliseksi. Voiko sitä lukea tästä huolimatta jatkossakin HelMet-kirjastojen asiakaspäätteillä?

Vastaus

Vastattu

El País -lehteä voi toki jatkossakin lukea kirjastojen asiakaspäätteillä. Voit myös lukea El País -lehteä ja satoja muita lehtiä vaikkapa kotikoneellasi PressReader-palvelussa. Lisätietoa PressReaderistä ja muista HelMet-kirjastojen e-lehtipalveluista löytyy täältä: https://www.helmet.fi/fi-FI/Ekirjasto/Lehdet/Kirjaudu_elehtipalveluihin(25232).