Esivanhempani on saanut sakot käräjillä 1793. 10 taaleria oli tuomio mutta mitä se olisi tämän päivän euroissa?!

Kysytty

Hei!
Esivanhempani on saanut sakot käräjillä 1793.
10 taaleria oli tuomio mutta mitä se olisi tämän päivän euroissa?!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Ruotsin Ekonomiska museet -museolla on sivuillaan rahanarvonlaskuri, jolla voi muuntaa hyvinkin vanhoja eri valuuttoja Ruotsin nykykruunuiksi: Räkna ut penningvärdet.