Eric Clapton kertoo itsestään näin: "I had no money, I had shit myself, I had pissed myself, I had puked all over myself, and I had no idea where I was", he…

Kysytty

Eric Clapton kertoo itsestään näin:
"I had no money, I had shit myself, I had pissed myself, I had puked all over myself, and I had no idea where I was", he recalls. "But the really insane thing was, I couldn't wait to do it all again. I thought there was something otherworldly about the whole culture of drinking, that being drunk mahde me a member of some strange, mysterious club."
Onko tämä suomennettu?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kyseiset sitaatit ovat peräisin Claptonin vuonna 2007 julkaistusta muistelmateoksesta Autobiography. Otava on julkaissut Claptonin muistelmat suomeksi vuonna 2008 nimellä Omaelämäkerta. Mainittu kohta löytyy suomennetun teoksen sivuilta 39-40.