Eräs vanhempi kertoi, että kirjastolla olisi lainattavissa "muistojen kapsäkki" vanhoja tavaroita ja niitä voi lainata päiväkotiin. Onko tällaista tarjolla?

Kysytty

Hei!

Eräs vanhempi kertoi, että kirjastolla olisi lainattavissa "muistojen kapsäkki" vanhoja tavaroita ja niitä voi lainata päiväkotiin. Onko tällaista tarjolla?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kolme muistojen kapsäkkiä on valmiina ja on niitä enemmänkin tulossa. Eli nämä kolme ovat ihan normaalisti lainattavissa. Ne ovat: vanhan tawaran kapsäkki, "kun minä olin pieni" -kapsäkki sekä pula-ajan kapsäkki. Löytyvät ihan Kyydistä hakemalla. Jos tarvitset tarkempaa tietoa sisällöistä ota yhteyttä kirjastonhoitaja Raija Hasuun puh.0206155786 tai raija.hasu@kouvola.fi