Erään eläinaiheisen satukirjan takakannessa mainitaan, että kirjassa olevat kymmenen tarinaa on aikaisemmin julkaistu "Älä välitä" -sarjassa. Satukokoelman…

Kysytty

Erään eläinaiheisen satukirjan takakannessa mainitaan, että kirjassa olevat kymmenen tarinaa on aikaisemmin julkaistu "Älä välitä" -sarjassa. Satukokoelman nimi on "Onnelliset tarinat" ja kuvittajaksi mainitaan Tony Hutchings. Montako kirjaa kuuluu tähän "Älä välitä" -sarjaan, minkä nimiset on julkaistu suomeksi?

Vastaus

Vastattu

Finna.fi -hakupalvelusta sarjan nimellä hakemalla löytyy 18 eri kirjaa/nimekettä: Hoitotäti, Ensimmäinen ukonilma, Nippe ja ystävät, Hyppelin onnen päivät, Samulin leikit, Uusi opettaja, Eksyksissä, Suosikkilelut, Leija, Muutto, Tytin seikkailu, Sairaalassa, Suuri aalto, Silmälasit, Ensimmäinen koulupäivä, Uusi vauva, Pettymys ja Hammaslääkärissä (https://finna.fi/Search/Results?sort=relevance&bool0%5B%5D=AND&lookfor0… ).

Tony Hutchings on ollut kuvittajana 13 kirjassa (https://finna.fi/Search/Results?sort=relevance&bool0%5B%5D=AND&lookfor0… ).