Ensimmäinen suomenkielisen Lizzie McGuire-kirjan nimi on Voi ei äiti! Onko tämä kirjasarja suomennettu aivan ensimmäisestä kirjasta lähtien?

Kysytty

Ensimmäinen suomenkielisen Lizzie McGuire-kirjan nimi on Voi ei äiti!
Onko tämä kirjasarja suomennettu aivan ensimmäisestä kirjasta lähtien?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Lizzie McGuire -kirjoja on kahta sarjaa, joista toisen ensimmäinen kirja mainitsemasi Voi ei, äiti! on. Tässä sarjassa on Lizzie McGuire -tv-sarjaan perustuvia kertomuksia.
Toisessa sarjassa Lizzie ratkoo arvoituksia ja mysteereitä. Sen sarjan ensimmäinen kirja on Yksityisetsivä McGuire.

Näiden sarjojen lisäksi on julkaistu vielä eri aiheita käsitteleviä Lizzie-kirjoja, jotka eivät siis ole kertomuksia vaan ns. tietokirjoja. Niistä on suomennettu ainakin Testejä, testejä, testejä!