En tiiä olisiko tätä parempi kysyä ihan lääkäriltä tai sairaanhoitajalta, mutta minua kiinnostaa kasvilääkintä ja olen ajatellut ostavani esim. Frantsila-…

Kysytty

hei!
En tiiä olisiko tätä parempi kysyä ihan lääkäriltä tai sairaanhoitajalta, mutta minua kiinnostaa kasvilääkintä ja olen ajatellut ostavani esim. Frantsila- luonnon kotiapteekki tai suomen luonnon lääkekasvit kirjat. Mutta en tiedä miten paljon näihin voi luottaa. Onko näistä oikeasti hyötyä?
kiitos <3

Vastaus

Vastattu

Emme voi ottaa kantaa lääketieteen tai luontaishoidon alan kysymyksiin. Voit perehtyä ennen ostopäätöksen tekemistä kumpaakin mainitsemaasi kirjaan kirjastossa. Sekä Piippo: Suomen luonnon lääkekasvit että Raipala-Cormier: Frantsila - luonnon kotiapteekki ovat lainattavissa kirjastosta.