En tiedä muistanko väärin, että olisin nähnyt naisten vaalean toppa/hiihtohaalarin kaavan jossain 1980-2000 luvun Suuri Käsityökerho- tai Suuri Käsityölehti…

Kysytty

En tiedä muistanko väärin, että olisin nähnyt naisten vaalean toppa/hiihtohaalarin kaavan jossain 1980-2000 luvun Suuri Käsityökerho- tai Suuri Käsityölehti-lehdessä, olisi hakusessa juuri sellainen kokohaalarin kaava?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Naisten toppahaalarin kaava löytyy ainakin Suuri Käsityökerho -lehden numerosta 12/1992 sivulta 24. Toinen ulkoiluhaalarin kaava löytyy Suuri Käsityölehti -lehden numerosta 1/1994, sivulta 48. 1980-luvun käsityölehtiä ei juurikaan enää varastoida kirjastoissa eikä 1990-luvunkaan lehtiä valitettavasti löydy kaikista kirjastoista.