En saa uusittua helmet.fi kautta Berliinin opaskirjaa. Olen uusinut sen jo muutaman kerran netin kautta, mutta nyt kun en ehdi kirjastoon paikan päälle, niin…

Kysytty

En saa uusittua helmet.fi kautta Berliinin opaskirjaa. Olen uusinut sen jo muutaman kerran netin kautta, mutta nyt kun en ehdi kirjastoon paikan päälle, niin voisitteko ystävällisesti uusia sen puolestani.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastojen käyttösääntöjen mukaan lainassa oleva aineisto on mahdollista uusia viisi kertaa, minkä jälkeen aineisto on tuotava kirjastoon jossa se voidaan palauttaa. Palautuksessa uusimiskerrat nollaantuvat. Asiakkaan niin halutessa aineisto voidaan palautuksen jälkeen lainata hänelle vielä uudestaan (mikäli siitä ei ole varauksia).

http://www.helmet.fi/screens/help_fin.html#uusiminen