En pääse palauttamaa nimikettä Conan palkkasoturi, olisiko mahdollista uudistaa site siellä? Kappaleita on vaikka kuinka hyllyssä...

Kysytty

Hei,

en pääse palauttamaa nimikettä Conan palkkasoturi, olisiko mahdollista uudistaa site siellä? Kappaleita on vaikka kuinka hyllyssä...

Vastaus

Vastattu

Jos tallessasi on kirjastokortin numeron lisäksi tunnusluku, voit itse kirjautua helmetin palveluun uusimaan lainan. Mikäli 5 uusimiskertaa on täynnä, tänne voi myös soittaa ja voimme uusia sitä kautta.