Otsikko
En pääse kirjautumaan verkkopalveluun, koska en tiedä pin koodiani. Minulla on myös vanha sähköpostiosoite tiedoissanne joten en pääse myöskää lukemaan teidän…

Kysytty

Hei,

En pääse kirjautumaan verkkopalveluun, koska en tiedä pin koodiani. Minulla on myös vanha sähköpostiosoite tiedoissanne joten en pääse myöskää lukemaan teidän lähettämäänne viestiä jossa lähetätte pin koodin. Miten pääsen päivittämään tietojani. Nimeni on myös muuttunut vuosi sitten.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Näin monen muutoksen osuessa kohdalle, kannattaa tulla paikan päälle kirjastoon. Ota henkilöllisyystodistus mukaan, niin laitetaan kaikki tiedot ajantasalle.
Tämän voi tehdä missä tahansa Helmet-kirjastossa.