En osaa löytää sivuilta kaipaamaani tietoa. Eli pitäisi löytää virolaista musiikkia Espoon kirjastosta > Tapiola/ Sello. - The Sun - Sibyl Vane - Elephants…

Kysytty

Hei, en osaa löytää sivuilta kaipaamaani tietoa.
Eli pitäisi löytää virolaista musiikkia Espoon kirjastosta > Tapiola/ Sello.
- The Sun
- Sibyl Vane
- Elephants from Neptun
- Odd Hugo
- Marten Kuningas
- Kannabinoid

Löytyyköhän?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

- TheSunin osalta katso linkin viitteet 3 ja 5. Nämä teikset voi tilata Selloon tai Tapiolaan, vaikka eivät kuulu juuri näiden kirjastojen kokoelmaan : http://luettelo.helmet.fi/search~S9*fin?/asun+esitt/asun+esitt/1%2C1%2C…

- Sibyl Vane ei löydy HelMet-kirjastoista. Voit tilata kaukopalvelun avulla kirjastoosi ainakin seuraavat: Woman of stone (1999), Love (2012), holy water and tv (2012)

- Elephants from Neptune ei löydy HelMet-kirjastoista. Kaukopalvelulla voi tilata ainakin seuraavat äänitteet: Elephants From Neptune (2012), Delay (ei tietoa julkaisuvuodesta)

- Odd Hugo ei löydy HelMet-kirjastoista - voi kokeilla kaukolainaamalla

- Marten Kuningas, vain seuraava löytyy HlMet-kirjastoista, Sellostakin (mutta on sieltä lainassa). Tilaa!
http://haku.helmet.fi/iii/encore/record/C__Rb2116746__SMarten%20Kuninga…

- Kannabinoid - tätä musiikkia ei löytynyt mistään, ehkä kaukolainaamalla löytyisi? Kysy kaukolainaamisesta lisää kirjastosta.

Lähteet:
- HelMet.fi - perinteinen aineistonhaku
-kirjastojen aineistotietokannat Frank-monihaulla löydettyinä