En ole voinut varata kirjaa netin kautta sen jälkeen kun täytin 18 vuotta, eli pitääkö minun mennä kirjastoon tekemään jotain muutoksia tai vahvistamaan jotain…

Kysytty

En ole voinut varata kirjaa netin kautta sen jälkeen kun täytin 18 vuotta, eli pitääkö minun mennä kirjastoon tekemään jotain muutoksia tai vahvistamaan jotain nyt kun olen täysi-ikäinen?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

HelMet-kirjastokortti täytyy tosiaan päivittää, kun täytät 18 vuotta. Kirjastokortin päivittäminen onnistuu maksutta missä tahansa HelMet-kirjastojen eli Helsingin, Espoon, Vantaan tai Kauniaisten kaupunginkirjaston palvelupisteessä. Tarvitset mukaan vain kirjastokortin ja virallisen kuvallisen henkilöllisyystodistuksen, esimerkiksi passin tai kuvallisen henkilökortin. Päivitys hoituu palvelutiskillä ihan muutamalla klikkauksella, ja samalla voit tarkistaa, että muut asiakastietosi ovat ajan tasalla.

Kaikkien HelMet-kirjastojen palvelupisteiden yhteystiedot löytyvät osoitteesta http://www.helmet.fi/.