En ole varma onko tämä oikea paikka tälle kysymykselle, mutta minulla alkaa keinot loppua. Etsin siis erästä kappaletta joka soi viime syksynä jonakin arki…

Kysytty

Hei! En ole varma onko tämä oikea paikka tälle kysymykselle, mutta minulla alkaa keinot loppua. Etsin siis erästä kappaletta joka soi viime syksynä jonakin arki-iltana jollakin ylen radiokanavista. Ainoat asiat mitä muistan tästä kappaleesta ovat että se oli suomalainen, suomenkielinen, jalkapalloaiheinen, kohtuullisen rauhallinen, miehen laulama ja kertosäkeessä laulettiin sanat "fair play". Luultavasti kappale oli aika vanha. Pahoittelen huonoja lähtötietoja, mutta kappale soi päässäni viikottain ja alan vaipua jo epätoivoon kaikesta turhasta etsimisestä. Kiitos jo etukäteen, jos teillä on minkäänlaista hajua tästä kappaleesta tai osaisitte neuvoa minut lähteelle, joka tietäisi tämän kappaleen!

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

SVUL:n vuonna 1990 julkaisemalla Suomen ensimmäiseksi urheiluaiheiseksi LP-levyksi mainitulla Sporttihitit-albumilla Sakari Kuosmanen laulaa J. Karjalaisen kirjoittaman kappaleen Fairplay. Voisikohan tämä olla etsitty kappale?