Minne on kadonneet hautakuvat netistä, sivu oli muistaakseni sss hautoja.

Kysytty

Minne on kadonneet hautakuvat netistä, sivu oli muistaakseni sss hautoja. Sieltä löytyy jotain hautakuvia muttei esim. sukulaisteni hautakuvia jotka näkyivät joskus.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Sukututkimusseuran sivuilta löytyy tieto, että hautakivitietokanta on siirretty osaksi SukuHakua vuoden 2021 lopussa ja vanha hautakivitietokanta on poistunut käytöstä. SukuHaku-palvelussa kerrotaan, että se on pääosiltaan Suomen Sukututkimusseuran jäsenetu. Ainoastaan jäsenet näkevät palvelun kaiken sisällön. Tällä hetkellä palvelussa ei ole kaikille vapaata aineistoa. Sivusto on osoitteessa https://www.genealogia.fi/hautakivitietokanta

Hautakivitietokannan ylläpidosta vastaa ja hautamuistomerkkien tallennustyön koordinaattorina toimii seuran asiakasneuvoja, joka neuvoo mm. tietokannan käytössä. Yhteystiedot löytyvät täältä: Yhteystiedot | Suomen Sukututkimusseura (genealogia.fi)

16 ääntä

Kommentit

Ym. Suomen Sukututkimusseuran hautakivitietokanta on kaikille avoin vaikka se onkin nykyään Sukuhaussa.

Onpa todella ikävä juttu. Vietin monta tuntia lapsuusmuistoissa rakkaiden hautakivien äärellä. Kaukana asuvana ei pääse haudoille.

Laittakaa suora rehellinen linkki SSS-sivulta hautakiviin, jos kerta on mahdollista kaikkien katsoa!

Suomen Sukututkimusseuran hautakivitietokanta on kaikille avoin verkkopalvelu ja sen käyttö ei vaadi kirjautumista SukuHakuun. Lisää tietoa tietokannasta ja suora linkki hakuun löytyy osoitteesta www.genealogia.fi/hautakivitietokanta.