En ole lukenut vielä Pirjo Rissasen romaaneja, missä järjestyksessä voin aloittaa?

Kysytty

En ole lukenut vielä Pirjo Rissasen romaaneja, missä järjestyksessä voin aloittaa?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Wikipediaan on listattu Pirjo Rissasen tuotanto siinä järjestyksessä, jossa se on julkaistu: https://fi.wikipedia.org/wiki/Pirjo_Rissanen

Lisäksi verkkokirjastossa voi muokata hakua niin, että se näyttää kirjailijan teokset vanhimmasta uusimpaan. Hakutulosten järjestyksen muuttaminen onnistuu, kun hakee ensin kirjailijan nimellä ja valitsee sitten tulosten yläpuolelta, kohdasta "järjestä", vaihtoehdoksi "vuosi (vanhin ensin)".