Otsikko
En ole käynyt vuosiin kirjastossa, ja olen unohtanut tunnukset ja tiedoissani on vanha s-postiosoite jota en enää edes muista. Saanko kortin numerolla uuden…

Kysytty

Moi, en ole käynyt vuosiin kirjastossa, ja olen unohtanut tunnukset ja tiedoissani on vanha s-postiosoite jota en enää edes muista. Saanko kortin numerolla uuden pin koodin uuteen s-pstiini mistä?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Uuden pin-koodin voi saada sähköpostitse vain, jos asiakastiedoissa on voimassa oleva sähköpostiosoite. Jos sähköpostiosoitteesi on vaihtunut, sinun on käytävä kirjastossa päivittämässä tietosi. Ota mukaasi kuvallinen henkilöllisyystodistus.

Jos asiakastiedoissasi oleva sähköpostiosoite on voimassa, saat kirjastokorttiisi uuden pin-koodin HelMet-aineistohaun kirjautumissivulta:
https://www.helmet.fi/iii/cas/login?service=https%3A%2F%2Fwww.helmet.fi…

Tilauksen jälkeen näytölle tulee teksti: "Viesti on lähetetty asiakastiedoissasi olevaan sähköpostiosoitteeseen. Vaihda tunnuslukusi viestissä olevien ohjeiden mukaan. Jos et saa sähköpostiviestiä, ota yhteyttä kirjastoon."