En muista kirjan nimeä tai kirjailijaa. Kirjassa haastateltiin muistaakseni ryhmäkodissa asuvia entisiä addikteja (?) Päähenkilön nimi oli Sanna ja hänellä oli…

Kysytty

En muista kirjan nimeä tai kirjailijaa. Kirjassa haastateltiin muistaakseni ryhmäkodissa asuvia entisiä addikteja (?) Päähenkilön nimi oli Sanna ja hänellä oli Tomi niminen veli. Kirjassa Sanna muistelee nuoruuttaan, ja teemoina ovat alkoholi ja huumeet. Minulla on kuvat kahdesta sivusta mutta en löydä niitä googlettamalla mitään. Jossain vaiheessa kirjaa Sanna lähtee ystävänsä kanssa englantiin opiskelemaan ja tutustuu kahteen mieheen, jonka kanssa he juovat koko loman ajan.

Vastaus

Vastattu

Etsitty kirja lienee Raili Mikkasen Koukussa (Otava, 1997).

https://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/saha3%253Aue3487a9b-3f87-4e9f-acb3-da992bb2c8a6