En muista kirjailijaa enkä kirjan nimeä. Se on kuvaus yhden ainoan päivän tapahtumista maalaisympäristössä. Kirja alkaa kun perheen musta lammas palaa kotiin

Kysytty

En muista kirjailijaa enkä kirjan nimeä. Se on kuvaus yhden ainoan päivän tapahtumista maalaisympäristössä. Kirja alkaa kun perheen musta lammas palaa kotiin

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Voisikohan etsimänne kirja olla Antti Tuurin "Lakeuden kutsu" vuodelta 1997?

Alla olevasta linkistä Kirjasampoon voitte lukea kirjan kuvauksen.

http://www.kirjasampo.fi/fi/kulsa/kauno%253Aateos_51347#.VPcMFfM8J1M