En mistään löytänyt selkeää vastausta (tai sitten en vaan etsinyt tarpeeksi) siihen, ovatko Biffy Clyron Lonely Revolutions -levyllä kaikki biisit uusia? Ja…

Kysytty

En mistään löytänyt selkeää vastausta (tai sitten en vaan etsinyt tarpeeksi) siihen, ovatko Biffy Clyron Lonely Revolutions -levyllä kaikki biisit uusia? Ja jos tää Lonely Revolutions on ihan oma levynsä, miksei sitä sitten saa muualta kuin Biffy Clyron virallisesta kaupasta? Se on kuitenkin kokoelmalevy, mutta aikaisemmin en ole yhteenkään niistä biiseistä (vielä) muilla levyillä törmännyt. Olen siis vasta äskettäin tykästynyt kyseiseen bändiin, joten tiedot on vielä vähän hakusessa..

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Biffy Clyron kotisivulta osoittesta http://www.biffyclyro.com/music.htm näkyy, että bändi on julkaissut albumien lisäksi lukuisia cd-singlejä, vinyylisinglejä ja vieläpä tupla-vinyylisinglejä. Niissä on aina ollut yksi kappale varsinaiselta cd-albumilta, mutta sen lisäksi 1-3 kappaletta, joita ei ole ollut albumilla. Lonely Revolution sisältää nämä albumeilla julkaisemattomat "b-puolet" vuosilta 2008-2010.

Singlet on julkaistu varmaan lähinnä promootio- ja keräilytarkoituksessa, joten niiden painosmäärät ja saatavuus ovat olleet rajattuja. Myös Lonely Revolutions -kokoelmasta yhtye on näyttää halunneen tehdä keräilyaarteen, sillä se julkaistiin alun perin vain vinyyliversiona. Myöhemmin tuli pieni cd-painos, jota bändi myy vain suoraan itse kotisivunsa kautta.