En löytänyt Roihuvuoren kirjaston sivuilta tietoa, milloin kirjasto menee remonttiin. Täytyykö käydä itse muuttamassa varauksiin hakukirjasto joksikin toiseksi?

Kysytty

Hei!
En löytänyt Roihuvuoren kirjaston sivuilta tietoa, milloin kirjasto menee remonttiin. Täytyykö käydä itse muuttamassa varauksiin hakukirjasto joksikin toiseksi?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Kirjasto on suljettuna 1.1.2013 alkaen. Varminta on siirtää varausten noutokirjasto itse. Aivan 100 prosenttista varmuutta ei ole siitä, mikä noutokirjastoksi tulee, jos ja kun varaukset siirretään automaattsiesti.