En löytänyt itse hakukoneella joten käännyn puoleenne. Löytyykö kirjastostanne mitään teosta, joka käsittelisi Münchenin Oktoberfestejä? Kiitos.

Kysytty

En löytänyt itse hakukoneella joten käännyn puoleenne. Löytyykö kirjastostanne mitään teosta, joka käsittelisi Münchenin Oktoberfestejä? Kiitos.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Internetosoitteesta www.munich-tourist.de löytyi parhaiten tietoa Münchenin Oktoberfestistä. Nettisivuilla tieto on englanninkielellä. Osoite löytyi suomenkielisestä kirjasta : Olut for dummies sivulta 179, kirjoittajat Marty Nachel & Steve Ettlinger, kirja ilmestynyt 1999. Kirjassa alle puolen sivunpituinen esittely Oktoberfestistä.Micheal Jacksonin kirjasta Suuri olutkirja, 1990, ainakin luvusta Märzen sivulta 47 alkaen , löytyy suomenkielellä tietoa Oktoberfestista, samoin Michael Jacksonin kirjasta Matkailijan olutopas,1990. Kirjassa mainitaan juhlaviikot ja esitellään Baijeria, mm. Münchenia, oluenystävän näkökulmaasta. Nämä kirjat kuten muutakin olutkirjallisuutta ovat Kouvolan kaunpunginkirjasto-maakuntakirjaston pääkirjaston lainausosaston kokoelmissa.