En löytänyt Helmet-palvelun avulla pääkaupunkiseudun kirjastoista mitään materiaalia liittyen Balletoneen. Kysynkin nyt, että onko mahdollista tehdä…

Kysytty

En löytänyt Helmet-palvelun avulla pääkaupunkiseudun kirjastoista mitään materiaalia liittyen Balletoneen. Kysynkin nyt, että onko mahdollista tehdä kaukolainoja tms? Haluaisin siis lainata jonkin seuraavista teoksista:
- The Balletone workout (video/dvd)
- Balletone: Sole Synthesis (dvd)
- Center moves (video/dvd)
- Balletone training workbook (kirja)
Mikäli tämä onnistuu, kysyisin vielä että mitä kaukolainaus maksaa.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Balletone-materiaalia ei löytynyt kirjastojen kokoelmista nopealla haulla eurooppalaisista kirjastoista. Näitä teoksia (kirjoja, videoita jms.) voi saada kaukolainaamalla, ainakin Yhdysvalloista luulisi löytyvän. Jos teoksia ei löydy Euroopasta, kaukolainaaminen voi maksaa melko paljonkin, mutta koska maksun suuruus riippuu kunkin lähettäjäkirjaston määräämästä summasta, on maksun täsmällistä suuruutta hyvin vaikea tietää etukäteen, siis ennen lainan saapumista noutokirjastoon. Lisää voi kysyä kirjastojen kaukolainapalveluista. Kirjastoille voi jättää hankintatoivomuksia.