En löydä tätä kirjaa e-kirjastosta vaikka luettelossa on linkki e-kirjaan. Missä vika? "Tehokas ajankäyttö tekijä: Iina Rytikangas"

Kysytty

hei
en löydä tätä kirjaa e-kirjastosta vaikka luettelossa on linkki e-kirjaan. Missä vika?
"Tehokas ajankäyttö
tekijä: Iina Rytikangas"

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Törmäsit e-kirjastomme yhteen kehittämiskohtaan. Etsimäsi kirja on olemassa, mutta tällä hetkellä lainassa ja kirjan pitäisi palautua 28.06.2014 21:09. Kirja on PDF-muotoinen ja tällä hetkellä pdf-muotoisia e-kirjoja ei voi varata. Siksi sinun täytyy vain odottaa, kunnes kirja palautuu tämänhetkiseltä lainaajaltaan ja lainata se sitten itsellesi. Tarkkaile tilannetta,28.6. kello yhdeksän aikaan, silloin kirjan pitäisi vapautua ja pääset sen silloin lainaamaan. Toivottavasti tämä e-kirjastomme virhe saadaan korjattua, jotta lainaaminen helpottuisi.