En löydä nuotteja lauluun: Sokean lapsen uni, tekijä Matti Kontio. Etsin kaikista mahdollisista verkossa olevista; Viola, Frank-monihaku ym.

Kysytty

En löydä nuotteja lauluun: Sokean lapsen uni, tekijä Matti Kontio.
Etsin kaikista mahdollisista verkossa olevista; Viola, Frank-monihaku ym.

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Valitettavasti tätä laulua ei ole koskaan julkaistu nuottina, mistä syystä se ei myöskään hakemistoista löydy. Harmillisen monet levyillä julkaistut laulut jäävät nuottija julkaisematta, koska kustantajat eivät usko ostajia riittävän. Tämäkin laulu on peräisin vuonna 1983 julkaistulta äänitteeltä Putte Possun huviretki, jota ei melkoisesta suosiosta huolimatta koskaan koottu nuottivihkoksi.

Todennäköisesti ainoa keino saada nuotit tähän lauluun on löytää Matti Kontion yhteystiedot ja kysyä häneltä itseltään. Meillä ei valitettavasti ole tarjota näitä yhteystietoja.

Heikki Poroila