En löydä mistään runoa, josta tein esitelmän lukioaikana. En muista runoilijaa, se saattaa olla Saima Harmaja tai Aila Meriluoto. Yhden säkeen muistaisin…

Kysytty

En löydä mistään runoa, josta tein esitelmän lukioaikana. En muista runoilijaa, se saattaa olla Saima Harmaja tai Aila Meriluoto. Yhden säkeen muistaisin menneen jotakuinkin näin: kuin takin riisuit rakkauden yltäsi, minun oli palanut ihoon kiinni, säie säikeeltä revin sen irti.

Vastaus

Vastattu

Välitimme kysymyksesi eteenpäin, valtakunnalliselle kirjastoammattilaisten sähköpostilistalle, jos joku kollega jossakin päin Suomea muistaisi kyseisen runon. Ilmoitamme mikäli saamme sieltä vastauksen! Vai muistaisikohan joku palvelumme seuraajista?