En löydä lainattavaa aineistoluetteloa mistään. Kaikkea muuta kyllä löytyy! Mitä hakusanaa pitäisi käyttää?

Kysytty

En löydä lainattavaa aineistoluetteloa mistään. Kaikkea muuta kyllä löytyy! Mitä hakusanaa pitäisi käyttää?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Aineistoluetteloita löytyy pääasiassa verkosta. Lainattavia luetteloita harvemmin löytyy, mutta esimerkiksi erilaisia hakemistoja kirjastoissa kyllä on. Suosittelen kokeilemaan Helmetin tarkennettua hakua, missä voi rajata aineistoa ja tarvittaessa asteriksilla (*) voi korvata hakusanan kirjaimia joko sanan keskeltä tai lopusta.

Linkki tarkennettuun hakuun:
http://haku.helmet.fi/iii/encore/home?lang=fin&suite=cobalt&advancedSea…