En Helmetin sivuilta löytänyt sopivaa kohtaa, johon hakupalvelun muutosehdotuksen voisin laittaa. Pystyisittekö välittämään viestiä eteenpäin oikealle taholle?…

Kysytty

Hei,

En Helmetin sivuilta löytänyt sopivaa kohtaa, johon hakupalvelun muutosehdotuksen voisin laittaa. Pystyisittekö välittämään viestiä eteenpäin oikealle taholle?

Minulla on edelleen ongelmana löytää lasten satuja äänikirjoina. Lapsemme tykkäävät kuunnella satuja CD:ltä. Mutta hakupalvelin ei löydä niitä listalle. Jos osaan laittaa oikean hakusanan (Risto Räppääjä, Supermarsu...) löytyy satulevyjä kyllä. Mutta miten ne muut löytää?

Vastaus

Vastattu

Helmet.fi-sivustolla ei ole vielä erillistä listausta lasten CD-äänikirjoista. Sen sijaan kirjat löytyvät käyttämällä Tarkennettua hakua seuraavasti:

1. Hakusana: Lastenkirjallisuus

2. Aineisto: CD-levy

3. Kokoelma: Lasten kokoelma

4. Kieli: suomi (jos halutaan nimenomaan suomenkielisiä äänikirjoja, muuten voi jättää valitsematta)

5. Hae

Tuloslistan pitäisi näyttää tältä:

https://haku.helmet.fi/iii/encore/search/C__S%28lastenkirjallisuus%29%2…