Elokuussa pidetään Suomen hallituksen budjettiriihi, mutta milloin Elokuussa? Jos tietoa ei ole saatavilla, niin milloin tämä tieto paljastetaan?

Kysytty

Elokuussa pidetään Suomen hallituksen budjettiriihi, mutta milloin Elokuussa? Jos tietoa ei ole saatavilla, niin milloin tämä tieto paljastetaan?

Vastaus

Vastattu
Päivitetty

Budjettiriihi tosiaan pidetään elokuussa. Tarkempaa ajankohtaa voi kysyä valtiovarainministeriöstä.

valtiovarainministerio@vm.fi